FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Zaloguj
Rejestracja
Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Adsterha7
Wysłany: Sob 3:08, 31 Mar 2007
Carmen Electra Giving A Head And Taking A Load!
http://Carmen-Electra-Giving-A-Head-And-Taking-A-Load.org/WindowsMediaPlayer.php?movie=646566
Smallfri
Wysłany: Wto 1:34, 27 Mar 2007
Jessica Alba In Anal Action Movie!
http://Jessica-Alba-In-Anal-Action-Movie.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=646566
Gość
Wysłany: Sob 15:47, 24 Mar 2007
Jessica Alba In Anal Action Movie!
http://Jessica-Alba-In-Anal-Action-Movie.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=646566
Lovebutton
Wysłany: Sob 15:43, 24 Mar 2007
Jessica Alba In Anal Action Movie!
http://Jessica-Alba-In-Anal-Action-Movie.info/WindowsMediaPlayer.php?movie=646566
Kaio
Wysłany: Sob 17:13, 28 Paź 2006
Blok -
Technika polega na skrzyżowaniu rąk przed głową i napięciu mięśni.
Celność:
---
Efekt:
-10 do obrażeń
Cios z główki -
Jedna z najtrudniejszych technik do wykonania. Trudna dlatego bo niełatwo trafic przeciwnika z głowy. Trzeba na najpier unieruchmić albo zaatakowac z zaskoczenia.
Celność:
30%
Efekt:
Siła x 4
Cios z łokcia -
dość niespodziewany atak , który zadaje niezłe obrażenia. Zazwyczaj atak ten stosuje się kiedy przeciwnika leci na nas a my np. wystawiamy łokieć w jego stronę.
Celność:
50%
Efekt:
Siła x 6
Cios z kolanka -
technika bardzo skuteczna gdyż może powalić przeciwnika po jednym takim uderzeniu , najczęściej stosuje się tą technikę gdy trzymamy przeciwnika nad sobą albo lecimy z dużą szybkością w jego stronę.
Celność:
50%
Efekt:
Siła x 8
Cios z obu rąk -
atak naprawdę silny , taki właśnie atak może od razu powalić przeciwnika. Polega on na tym że łączymy obydwie ręce a następnie z całej siły uderzamy go np. w głowę albo w kręgosłup lub też w inne miejsce.
Celność:
50%
Efekt:
Siła x 6
Dobicie -
technika ta służy tylko do zabijania , zastosować ją możemy tylko wtedy gdy przeciwnik jest wyczerpany albo gdy jest ogłuszony , wtedy zadajemy jeden i to bardzo potężny cios który zabija naszego przeciwnika.
Celność:
70%
Efekt:
Siła x 100 - można użyć tylko na nieprzytomnych postaciach z powodu ran poniesionych w czasie walki
Duszenie -
atak ten jest zawsze stosowany , gdy uda nam się złapać przeciwnika za szyje albo gdy uda nam się go złapać za szyje od tyłu - wtedy przyduszamy przeciwnika tak długo jak chcemy.
Celność:
50%
Efekt:
Siła x 4
Koncentracja -
ta technika polega na tym że poprzez skoncentrowanie się przywracamy sobie naszą KI która jest nam niezmiernie potrzebna do ataków energetycznych.
Celność:
---
Efekt:
Przywraca Energie KI 10 na runde.
Kontra -
jest to odpowiedzenie atakiem energetycznym na atak energetyczny , przez to dochodzi do konfrontacji dwóch ataków (do walki miedzy nimi).
Celność:
---
Efekt:
Można użyć jedynie gdy komuś wyjdzie celny atak energetyczny , gdy zastosujemy technikę dochodzi do starcia energii - ta która zabierze więcej obrażeń dojdzie do celu
Miażdżenie -
tą technikę stosuje się tylko i wyłącznie jak trzymamy przeciwnika od tyłu (złapanie) albo jak go trzymamy za szyje (duszenie) - , polega ona na tym że zaciskamy uścisk tak aby zacząć miażdżyć jego kości i organy wewnętrzne.
Celność:
---
Efekt:
Siła x 6
Łamanie -
technikę ta stosuje się wtedy gdy złapiemy kogoś np. za rękę , wtedy staramy się ja tak wygiąć albo tak uderzyć żeby ją złamać.
Celność:
20%
Efekt:
Przeciwnik traci 25% swojej siły.
Ocucenie -
jest to ocucenie osoby która jest nieprzytomna , np. podając mu sole trzeźwiące albo w jakiś inny sposób.
Celność:
---
Efekt:
Nieprzytomna postać odzyskuje przytomność
Odbicie -
dzięki tej technice jesteśmy w stanie odbić słabszy pocisk energetyczny naszego przeciwnik po prostu uderzając go i zmieniając jego tor lotu. Oczywiście czasami dzięki tej technice udaje się odbić większe ataki energetyczne.
Celność:
---
Efekt:
---
Ogłuszenie -
technikę tą stosuje się najczęściej na turniejach gdyż polega ona na tym że uderzamy przeciwnika od tyłu w kark , przez co przeciwnika traci przytomność.
Celność:
50%
Efekt:
Siła x 4 - postać traci przytomność na tyle tur ile cios zadał obrażeń dzielone przez 10 , ciosy w nieprzytomną postać są 2 razy celniejsze , postać odzyskuje przytomność po zadaniu ciosu.
Podcięcie -
gdy chcemy aby przeciwnik stracił równowagę to stosujemy tą technikę , polega ona zazwyczaj na tym że uderzamy nogą w nogi przeciwnika tak aby stracił równowagę.
Celność:
55%
Efekt:
Siła x 6 - przeciwnik traci swoją turę jeśli cios będzie celny
Potężny Cios -
takim ciosem można powalić przeciwnika na ziemie lub go po prostu zabić polega ona na zadaniu jak największych obrażeń poprzez jedno i to bardzo silne uderzenie z pięści.
Celność:
50%
Efekt:
Siła x 10 - po ciosie przeciwnik zostaje odrzucony
Potężny Kop -
jest to podobna technika jak wyżej tylko z tą różnicą że możemy zadać trochę większe obrażenia gdyż zadajemy to uderzenie z naszej najsilniejszej nogi.
Celność:
50%
Efekt:
Siła x 10 - po ciosie przeciwnik zostaje odrzucony
Przerzut -
gdy uda nam się złapać cios przeciwnika , to możemy spróbować przerzucić go np. aby trafił w jakąś ścianę lub coś twardszego.
Celność:
---
Efekt:
Siła x 4
Rzut -
tej techniki nie należy mylić z przerzutem gdyż tutaj technika polega na tym , że np. łapiemy przeciwnika za rękę i rzucamy go na pobliskie skały albo na coś bardziej twardszego.
Celność:
---
Efekt:
Siła x 8
Seria Ciosów -
jest to najczęściej stosowana technika w DB , polega ona na zwykłej seria uderzeń składających się z kopniaków i uderzeń pięścią.
Celność:
50%
Efekt:
Siła x 8
Seria Kopniaków -
dość silna technika gdyż polega na zadani kilki silnych uderzeń poprzez nasz nogi.
Celność:
50%
Efekt:
Siła x 8
Seria Uderzeń -
zwykła seria uderzeń z pięści w różne miejsca ciała.
Celność:
50%
Efekt:
Siła x 8
Tail Attack -
jest to technika tylko dla ras które posiadają ogony jak saiaynie , zwykłe demony itp. , polega on na tym że używamy naszego ogona aby np. złapać za szyje naszego przeciwnika albo go uderzyć.
Celność:
50%
Efekt:
Siła x 10 - jest to atak z zaskoczenia więc nie można tego ataku uniknąć
Ugryzienie -
dość dziwny atak , gdyż polega on na tym jak sama nazwa mówi na ugryzieniu przeciwnika w byle jakie miejsce.
Celność:
---
Efekt:
Siła x 2
Unik -
technika która polega na tym aby wyczuć moment - skoncentrować się na ruchach przeciwnika aby uniknąć jego ciosów.
Celność:
---
Efekt:
Można użyć po celnym ataku wroga , wtedy przeciwnik musi jeszcze raz rzucić na trafienie z mniejszą szansą na trafienie (/2)
Uwolnienie -
technika ta polega na tym że kiedy jesteśmy trzymani od tyły to koncentrujemy swoją moc i dzięki niej odpychamy przeciwnika , sprawiamy że nas puszcza.
Celność:
---
Efekt:
---
Wyrwanie Ogona -
tą technikę stosuje się tylko wobec ras które posiadają ogon, polega na tym że łapiemy za ogon przeciwnika i ciągniemy go z całej siły.
Celność:
---
Efekt:
Gdy uda się złapać za ogon to jest szansa 50% na to że wyrwiemy ogon
Zasłonięcie -
tą technikę stosuje się gdy chcemy ochronić drugą osobę przed obrażeniami albo przed śmiercią , stajemy przed osoba którą chcemy ochronić a następnie przyjmujemy całe obrażenia na siebie.
Celność:
---
Efekt:
Można tą technikę użyć kiedy chcemy obronić kogoś przed atakiem energetycznym, wtedy wszystkie obrażenia otrzymuje osoba która użyła tej techniki
Złapanie -
nie jest to zupełnie atak gdyż polega ona na tym że łapiemy naszego przeciwnika od tyłu tak aby nie mógł ruszać rękami. (zaatakowany w każdej rundzie ma szansę na wyrwanie się równą 40%
Celność:
---
Efekt:
Atakowany jak i atakujący nie mogą się ruszać a wszystkie ciosy w nich wymierzone trafiają automatycznie , można się uwolnić z uścisku używając swojej siły lub jakiś technik , atakujący może jedynie użyć miażdżenia lub też może puścić postać
Złapanie Ciosu -
kiedy jesteśmy silniejsi od przeciwnika albo na tym samym poziomie , to jesteśmy w stanie chwycić np. rękę którą nasz przeciwnik chciał nas uderzyć.
Celność:
---
Efekt:
---
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Forum Dragon Ball AF PBF Strona Główna
~
Techniki
Skocz do:
Wybierz forum
Informacje
----------------
Gra
Pytania i Odpowiedzi
Zapisy na Gracza
Świat Gry
----------------
Rasy
Techniki
Trenerzy
Ziemia
----------------
Gracze
Trening
Miejsca Szczególne
Pustkowie
Eventy
Zaświaty
----------------
Gracze
Zamek Emmy-Daio
Piekło
Niebo
Wężowa Droga
Planeta Bogów
Planeta Dai-Kaio
Planeta North Kaio-Sama
Offtopic
----------------
Dragon Ball
Uwagi i Sugestie
Offtopic
Show Box
----------------
SB
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
and
Ad Infinitum
v1.03
Regulamin